Ruilen en retourneren
Artikel te klein, te groot of toch niet wat je ervan verwacht had? Daar doen wij van Slippery niet zo moeilijk over! Het kan natuurlijk gebeuren dat je het/de artikel(en) wilt ruilen. Ruilen dient binnen 14 werkdagen na ontvangst te gebeuren. Het te ruilen artikel mag niet gedragen zijn en moet voorzien zijn van alle eventuele labels. Uiteraard beschouwen wij een gepast artikel niet als een gedragen artikel.
Bezoek de website en kijk of jouw artikel in de juiste maat beschikbaar is. Is het artikel niet in uw maat beschikbaar? Kijk dan even rond in onze virtuele slipperwinkel en zoek een artikel dat uw artikel kan vervangen. Stuur uw artikel(en) retour afzender met de desbetreffende wensen op de originele factuur geschreven. Zo kan de ruil- en retourneerafdeling alles snel en efficiënt verwerken. Indien je wilt ruilen tegen een duurder of goedkoper artikel dan zullen we het prijsverschil met u verrekenen. Doe altijd de originele factuur bij een retourzending.
Bij het retourneren van de bestelling zijn eventuele kosten hiervoor voor u. Komt u toevallig uit de buurt dan kunt u de slippers ook langsbrengen in onze winkel. Retourt u uw gehele zending dan ontvangt u het totaal betaalde bedrag van de slipper en de verzendkosten van ons naar u retour. Mocht u een andere maat of model uitzoeken dan krijgt u de nieuwe verzending van ons naar u cadeau (t.w.v. EUR 3,95).
Verkeerd product ontvangen?
Als je een artikel wilt ruilen omdat wij per ongeluk een verkeerde maat of een verkeerd artikel hebben gestuurd dan zijn deze verzendkosten uiteraard voor onze rekening. Neem contact op met onze klantenservice via de mail of telefonisch en zei zullen u verder helpen met het afhandelen hiervan. Stuur dan wel het artikel gefrankeerd naar ons toe en wij zullen de verzendkosten z.s.m. met u afhandelen.
Je kunt je bestelling bij retourneren versturen naar het volgende adres:
Slippery
Smutsstraat 12
7551HM Hengelo ov
Niet goed? Geld terug!
In eerste instantie vragen wij u om een ander product uit te kiezen. Komt u er echt niet uit? Kan gebeuren! In dat geval krijgt u gewoon uw geld terug! Stuur uw artikel(en) retour met het retour formulier erbij waarom u de bestelling wenst te retourneren en stuur de ontvangen factuur mee terug. Wij zorgen ervoor dat het geld z.s.m. wordt teruggestort. Let op: bij terugstorten heeft u uw geld 3-7 dagen later op uw rekening te staan, hoe lang het precies duurt verschilt per bank.